Toegepast ontwerp (Middelen)

Toegepast ontwerp (Middelen)

Hier komt alles samen, de visuele uitwerking van alle eerder genoemde en behandelde
onderdelen in praktische voorbeelden. Voorbeelden van ons ontwerp in actie, van
visitekaartjes tot brochures en digitaal ontwerp. We laten voorbeelden zien zodat gebruikers
van ons merk in praktijk zien hoe ze ons ontwerp consistent kunnen toepassen.

01.

Elektro & Zo

Elektro & Zo verschijnt vijf keer per jaar in gedrukte vorm, wordt verstuurd naar klanten én ligt in onze 20 Oosterberg vestigingen. In dit magazine kun je informatie geven over jouw productportfolio of productacties inzetten. De totale oplage is 21.000 stuks en de looptijd van elke editie is 2 maanden. Ook is Elektro & Zo digitaal per mail te ontvangen of te bekijken op de webshop. Het magazine is digitaal klikbaar, waardoor klanten direct kunnen bestellen in de webshop. In iedere nieuwsbrief wordt verwezen naar de digitale editie die op dat moment geldig is. Alle acties zijn op de webshop vindbaar onder de actietegel ‘Elektro & Zo’ en de betreffende producten worden uitgelicht met een actiekader. Iedere editie bevat een woordzoeker. Hiervoor lever je een oplossingszin of -woord aan en 25 wegstreepwoorden. Let op: in iedere editie is ruimte voor één puzzeldeelname.

ActieUitingen
21.000stoplage
5per jaar
02.

Preventiekrant

De Preventiekrant gaat over preventie in onze branche in de breedste zin van het woord, zoals inbraakpreventie, valpreventie, PBM, brandpreventie en sinds 2022 ook beveiligingsproducten. De focus van deze krant ligt op kennisoverdracht, maar daarnaast worden er ook producten aangeboden. Tevens is er in deze krant ruimte voor advertenties.

A3formaat
21.000oplage
1per jaar
03.

Innovatiemagazine

De Innovatie brochure gaat over innovaties, zoals product-, service-, technischeen duurzame noviteiten, maar ook over trends in de markt. De Innovatie brochure, met een oplage van 5.000 stuks, zal op de balies op onze vestigingen ter verspreiding worden aangeboden.

A4formaat
5.000oplage
1per jaar
04.

Groen Licht

Groen Licht is een magazine gericht op duurzaamheid in elektrotechniek. Het magazine wordt twee keer per jaar verspreid in een oplage van 21.000
exemplaren. Bekende en minder bekende gezichten uit de (elektro)techniek delen hun visie en in diverse rubrieken komen de meest recente ontwikkelingen
omtrent duurzaamheid aan bod. In de productie van dit duurzame magazine wordt uiteraard rekening gehouden met duurzaamheid; denk aan duurzaam papier bijvoorbeeld. Het magazine zal wordt meegestuurd met de Elektro&Zo van mei/juni en de Elektro & zo van november/december. Lezers die Groen Licht liever digitaal ontvangen, krijgen de editie 2x per jaar als bladerbare versie per e-mail toegestuurd.

A4formaat
21.000oplage
2per jaar
05.

Webpakker/Meepakker

Via de Webpakker communiceren wij maandelijks een aantal scherpe aanbiedingen. De Webpakker nieuwsbrief wordt iedere eerste werkdag van de maand verstuurd naar ruim 6.000 ontvangers. Een reminder van de Webpakker wordt verstuurd in de 3e week van de maand. Op de webshop zijn deze acties vindbaar onder de actietegel ‘Webpakker’ en de betreffende producten worden uitgelicht met een actiekader. De scherpst geprijsde acties uit de Webpakker worden gedrukt op een Meepakker flyer, die maandelijks wordt verspreid onder de 20 Oosterberg vestigingen.